Sunday, 4 September 2011

Berkhayal... [1]

Sedang ingin berkhayal niy... tapi bentar dan dikit ajah... klo kebanyakan dan kelamaan jadi dosa ntar :p


berkhayal bersandar dibawah pohon jambu,,,
sambil memandang langit yang biru...
lepas semua penat dikepala..
sambil ngemil jambu air merah yang manis dan segar terasa disiang hari...



lupakan semua hutang yang pernah terjadi...
lupakan semua beban kerjaan ke dirjen anggaran...
lupakan juga komen untuk dokumen si jepang yang tiap minggu minimal 2x kirim imel...
enaknya diterpa semilir angin,,,


kemudian didatangi oleh seorang bidadari yang menemani dan bersandar dipundak...
bercerita tentang hari2 yg dilalui dengan penuh cinta dan canda :)
hahaha hihihi wkwkwk
selingan tawa selalu mengiringi disetiap cerita :)


dan...


sudah dulu dah cukup berkhayalnya... ayo kembali kedunia nyata :p

Post a Comment